بهترین مرجع مسجد غدیر باباعلی مشهد

مسجد چه مکانی است؟

در هر جامعه ای بایستی اساس مسجد غدیر بلوار معلم مشهد  وجود داشته باشد. محورهای هر جامعه گوناگون اند؛ مبنا یک جامعه ای ممکن میباشد فرد اثر گذاری باشد، ممکن هست جایی باشد و حتی ممکن می باشد شئ گرانبهایی باشد.

جامعه‌ای که محورش را بر طبق معبود و گفته های وی انتخاب نکند نمیتوان امیدی به بقا و ایمان این جامعه داشت.

ما مسلمان هستیم و قرآن داریم، رسول(ص) داریم، امام داریم، مسجد داریم و... . ما مسلمانان خیلی چیزها، خیلی جاها و خیلی اشخاص مهمی داریم که حقیقتا اثر گذارند، البته برای ما رقم خورده که جامعه مان را که آن هم بایستی اسلامی باشد و بر پایه ی اسلام و قوانینش اداره خواهد شد را حول یک شالوده در اختیار بگذاریم. محوری که مسلمانان می بایست حول آن جنبش نمایند خداوند و کلام هایش می باشد.

در جامعه اسلامی خداوند پایه تمامی ی کارهاست و مسجد سنگر جامعه اسلامی ست و می بایست با دقت به‌این شالوده و سنگر  مسجد غدیر فلاحی مشهد معاش کرد.

طبق احادیث مساجد در زمین منزل های خدا می‌باشند. مسجد، چه در ابتدا اسلام و چه در طی موقتی ضمن اینکه محلی برای عبادت می‌باشد، نقش های مختلفی برای مثال محل درس، محل رفع مشکلات عموم، محل قضاوت و ... را نیز جاری ساختن نموده است.

پیش از اینکه انسان هر حرکتی را چه در معاش اش و چه در جامعه اش بخواهد جاری ساختن دهد بایستی این نکته را شعور نماید که کارهایش را حول مبنا خداوند و در سنگری به اسم مسجد ایفا دهد.

به هیچ عنوان مگر مسجد تنها برای تلاوت نماز جماعت ظهر و مغرب وجود ندارد؟! کلا هم که یک ساعت می خواهد ارتفاع بکشد... چطور می گردد که بایستی کارهایمان در اینجا آن هم تحت عنوان سنگر یه جامعه صورت بپذیرد؟!

این پرسش برای خیلی ها اتفاق افتاده، پیش میاید و پیش خواهد آمد...

پاسخ آن خیلی بی آلایش مسجد بابا غدیر مشهد  میباشد ولی در عین اینک بغرنج و شغل به آن دشوار است:

اولا نباید عبادتِ در مسجد و تنها برای آن به مسجد رفتن را معدود بها دانست که  این خویش به تنهایی قیمت والایی دارااست.

دوما این نحوه تفکری که مسجد تنها برای عبادت میباشد و بس غلط است.

سوما همین یک ساعت، دو ساعت، سه ساعتِ در روز که آدم وقتش را برای مسجد می گذارد، خودش سبب ساز عده شدن گروهی از عموم برای قرائت نماز جماعت می‌شود و همینطور یدالله مع الجماعة و همین گردآوری شدن و جماعت نیروی محرکی برای خیلی از شغل های نه میباشد.

متاسفانه عموم به مسجد به مشاهده کرد سنگر جامعه اسلامی نگاه نمی‌کنند و مسجد برایشان صرفا به محلی برای نماز تلاوت تبدیل گردیده که‌این خیلی نادر است؛ ولی همین معدود هم خودش سبب ساز انجام شدن خیلی از امور می شود؛ عموم مساجد گوناگون کارهایی از قبیل تهیه و تنظیم جهیزیه عروس، یاری به خانواده های بی توانایی و... زیاد اجرا می‌دهند. این امور بهتر میباشد البته خیلی کم است. به هیچ عنوان همین امور نشانه دهنده این مسئله میباشد که عموم در یک یا این که دو ساعت جمع بودن این امور را اجرا می‌دهند پس در‌صورتی‌که مسجد تحت عنوان سنگر فی مابین عموم شناخته بشود دیگر چه حادثه هایی که نخواهد زمین خورد.


این مسئله به ما می گوید که مسجد خواص سنگر بودن داراست و اصلا در حالتی که به مسجد تحت عنوان سنگر جامعه اسلامی اعتنا گردد شغل های بزرگی صورت خواهد بخشید.

انتخاب مساجد تحت عنوان سنگر عمل بیهوده‌ای نبوده زیرا اولا پروردگار شغل بیهوده و پوچ جاری ساختن نمی‌دهد، دوما پروردگار می‌دانسته و می‌داند که چه چیزی، چه جایی و چه کسی قابلیت و امکان دارااست که سنگر جامعه اسلامی قرار بگیرد.یکی‌از‌از طریق های پیشنهادی برای حضور فعال مساجد در عرصه تولید و اشتغال ایجاد کرد قابل انعطاف افزاری برای امامان جماعت به عنوان مسجد بابا قدرت مشهد  خزانه اطلاعاتی نیازهای شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی ارشادوراهنمایی مشهد شغلی مومنین می‌باشد.


برچسب ها: مسجد غدیر بلوار معلم مشهد , مسجد غدیر فلاحی مشهد , مسجد بابا غدیر مشهد , مسجد بابا قدرت مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ شنبه 23 دی 1402 ] 10:47 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]