بهترین مرجع مسجد غدیر باباعلی مشهد

دعا، پناه بردن به خدا و قطع تعلق از غیر

نتایج دعوت همگی انبیاء و خلاصه مسجد غدیر بلوار معلم مشهد  دعوت وی، دعوت به توحید میباشد، «لا تعبدوا الّا اللهم» بیان کننده سراسر معاش ما عبادت میباشد. به یک دستور دل می بندیم، برای وی فداکاری میکنیم. با بودن آن شادمان و با حیف کردن وی غمگین می شویم. خدای متعال میفرماید: اله حقیقی وواقعی در فقید یکی‌از بیشتر وجود ندارد. مابقی اسماء میباشند. نامگذاریهای شما میباشد، آن‌ها اله نیستند. اله شما اوست، چه بخواهید و چه نخواهید و اله دیگری هم در عمل وجود ندارد. و آن گاه میفرماید: در صورتی‌که غیر او‌را بپرستید، گرفتار میشوید و درصورتی که اورا می پرستیدید، به طور طبیعیً به راحتی و فردوس و درجات قرب و اجر می رسید. این خلاصه ای بود از آنچه این آیه ذکر فرموده میباشد. و به تفسیر دیگر کلیه مسجد غدیر فلاحی مشهد  انذارها و بشارتها همین میباشد، ارعاب از پرستش غیر خداست.

لا اله الّا الله دو نصیب داراست: لا اله، الّا الله. مثل الّا تعبدوا، الّا الله. کلیه بشارتهای قرآن منحصر موحدین و همگی انذارهای قرآن منحصر مشرکین میباشد. منتها گاهی این پرستش غیر خداوند، پرستش آشکار میباشد.

ما به به عبارتی اندازه که نوروروشنایی هدایت پیامبر اکرم(ص) به ما تابیده میباشد، به به عبارتی اندازه از بی دینی نجات پیدا کردیم، «الحمد الله الذی میباشدَنقَذَنا بک اینجانب الشرک و الضلال» (1) هر نجاتی از بی دینی بوده به واسطه نوروفروغ فرستاده اکرم(ص) بوده میباشد. برگشت به وادی توحید هم در واقع برگشت به واژه و کلمه طیبه توحید میباشد که وادی ولایت معصومین(ع) میباشد. و برگشت به شعاع فروغ الهی و بیت النور پیامبر اکرم(ص) میباشد.

دعا، مدد بردن به خداوند و جدا وابستگی از غیر

قرآن میفرماید کلاً از غیر، جدا وابستگی بکنید. صحیح مثل یک غریق که در اکنون غرق شدن، همگی تجهیزات از دستش رفته میباشد. دیگر خیر کشتی میباشد خیر کشتی بانی و خیر خودش میتواند در مقابل موجها مقاومت نماید. در آن لحظه ای که از همگی مأیوس مسجد بابا غدیر مشهد  میشود و تنها معبود را می‌خواند، مدام آن وضعیت را داشته باشید.

« فَإِذا رَکِبُوا فِی الْفُلْکِ دَعَوُا اللَّهَ مُخْلِصینَ لَهُ الدِّین»(عنکبوت/65) قرآن می‌فرماید مدام اینطور باشید.

فردی به حضرت پهنا کرد که آقا پروردگار را طوری به اینجانب معرفی نمائید که بر حیرتم افزوده نشود و آهسته بگیرم. حضرت فرمودند: سوار کشتی شدی. ذکر کرد آری. فرمودند: هنگامی کشتی باخت یادت میباشد؟ خاطرنشان کرد آری. فرمودند: از کلیه مأیوس شدی؟ پهنا کرد: آری. فرمودند در آن شرایط پشت گرمی به کسی پیدا کردی که وی است و تو‌را نجات می‌دهد؟ پهنا کرد آری. حضرت فرمودند: به عبارتی خدای متعال میباشد.

در احادیث توحید مسجد بابا قدرت مشهد  صدوق حضرت فرمودند: الله تعالی و والا آن وجودی میباشد که هر مخلوقی در شدائد، سپس که دیگر امیدش از اسباب و اثاث جدا می توان به وی روی می‌آورد«فَقَالَ اللَّهُ هُوَ الَّذِی‏ یَتَأَلَّهُ‏ إِلَیْهِ عِنْدَ الْحَوَائِجِ وَ الشَّدَائِدِ کُلُّ مَخْلُوقٍ عِنْدَ انْقِطَاعِ الرَّجَاءِ مِنْ کُلِّ مَنْ هُوَ دُونَهُ وَ تَقَطُّعِ الْأَسْبَابِ مِنْ جَمِیعِ مَا سِوَاه»‏ (2) کلیه مخلوقات تأله به وی پیدا می نمایند. او‌را اله می‌گیرند، از وی می‌خواهند. این وابستگی به عبارتی خواستن و دعا کردن میباشد.


برچسب ها: مسجد غدیر بلوار معلم مشهد , مسجد غدیر فلاحی مشهد , مسجد بابا غدیر مشهد , مسجد بابا قدرت مشهد ,

[ بازدید : 8 ]

[ چهارشنبه 15 آذر 1402 ] 9:57 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]