بهترین مرجع مسجد غدیر باباعلی مشهد

مسجد و جایگاهش در کشور‌ایران

ـ نبرد با تهاجم فرهنگی

تهاجم فرهنگی، یكی از سیرتکامل‌های مسجد غدیر بلوار معلم مشهد  تسلط بیگانگان است كه از طرق فرهنگی ایفا می گردد.د معاندان انقلاب، پس از نبرد‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی، تهاجم فرهنگی را به عنوا ن اثرگذارترین نحوه برگزیدند. با دقت به وسعت بزرگ تبلیغات ضد فقهی غرب بر ضد اسلام، در حالتی که روش صحیحی برای مدد از فرهنگ و تمدن و تعالیم اسلامی در پیش نگیریم، مبانی فقهی نسل آجل انقلاب در خطر خواهد بود. گفتیم كه مسجد تحت عنوان مقر شرعی و فرهنگی، نقش ویژه‌ای در تامین از بها‌های فقهی بر عهده دارااست. مسجد بابیان خطر تهاجم فرهنگی و تقویت تمایل‌های مذهبید از تعالیم مسجد غدیر فلاحی مشهد  و مفاهیم فقاهتی نگهبانی می‌كند و حتی بابیان فرهنگ و تمدن و آموزه‌های اسلام در ازای تهاجم فرهنگی غرب می‌ایستد. رونق و تقویت مسجدها، دلیل مهمی در محافظت و تقویت كیان فرهنگی است.

ـ تبلیغات

در عالم امروز، تبلیغات، رده ویژ‌ه‌ای دارد و مهم‌ ترین ابزار استعمار نوین به شمار می‌رودد با نگاهی كوتاه به گستره تبلیغات استكبار جهانی و امكانات و ابزار كارآمدی كه در سیستم تبلیغاتی ابر اقتدار‌ها به كار گرفته شد‌ه‌است، مقام و بها تبلیغات در فقید، عالی مشخص می گردد.

مفاهیم و تعالیم فقاهتی با تاثیر پذیری این تبلیغات، دچار تزلزل و تحریف میشود و در غایت رغبت‌های فقاهتی در سطح جامعه كاهش مییابد. امروزه مسجد بابا غدیر مشهد  استعمار با تبلیغاتی گران قدر از جنبه‌های متعدد به مبارزه علیه اسلام برخاسته میباشد.

مسجد تحت عنوان سنگر مهم مكتب حنیف، از صدر اسلام تا كنون، مقر مبلغان راستین نحوه حق بوده و مسلمانها همواره از این سنگر برای خنثی كردن تبلیغات منفی استعمار گران و زورمندان مجال خود و هم اینگونه اعتلای اسلام استفاده كرده‌اند. مبلغان اسلام در حین زورگوترین حاكمان و پادشاهان، مسجد را مقر تبلیغی خود قرار داده بودند و به طرز‌های متعددبه تبلیغ معارف و تمدن اسلام می‌پرداختند.

افزون بر مورد ها بالا، تأثیر كاركردهای مسجد در بر طرف كردن نیازهای مسجد شایان توجه است؛ چون مسجد صرفا آثار و بعدها عبادی ندارد، بلكه نقش مسجد از جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تربیتی و سیاسی قابل بازرسی هست. مسجد ضمن اثر ها مسجد بابا قدرت مشهد  شخصی، بر خانواده نیز تأثیر داراست و بر بالندگی آن می افزاید. نیم نگاهی به كاركردهای مسجد برای پویایی و چالاكی یك جامعه، رده مهم آن را آرم میدهد.


برچسب ها: مسجد غدیر بلوار معلم مشهد , مسجد غدیر فلاحی مشهد , مسجد بابا قدرت مشهد , مسجد بابا غدیر مشهد ,

[ بازدید : 14 ]

[ چهارشنبه 10 آبان 1402 ] 10:26 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]