بهترین مرجع مسجد غدیر باباعلی مشهد

آیه‌ها انجیل کتاب مقدس یهودیان


یسرائیل لوگاسی در کتاب خویش می نویسد: پوشش زنان گذشته و بعداز وصلت با هم تفاوت داراست دختر یهود پیش از تزویج، می بایست از پوشش بی آلایش خرقه که دامن آن حدود 10 سانتی متر ذیل زانو و استین آن تا آرنج میباشد، به کار گیری نماید. مو رمز در حالتی که که مزین نباشد، ما مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد یحتاج وجود ندارد پوشیده گردد و درصورتی که بلندی موها به کتف رسد، بایستی بسته گردد. اما طبق تعالیم فقهی یهود، دختر می بایست حوالی بلوغ تزویج نماید و بعد از آن رعایت عفاف بر وی واجب می‌گردد و لباسش بایستی به طوری باشد که گشادی آن برجستگی های تن را بپوشاند و آستین جامه تا مچ دست باشد. کلیه گردن از دو طرف تا شیب شانه از پشت و جلو بایستی پوشانده گردد. حتی پاها می بایست پوشیده بماند و از پشت جوراب نباید پا چشم خواهد شد و جوراب های عکسدار با رنگ های تند ممنوع میباشد. تک تک مو سر راز بایستی پوشیده آدرس مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد بماند و آرایشی که موجب جلب اعتنا دیگر افراد خواهد شد، گناه بزرگی میباشد.(20)
پس با اعتنا به آنچه سپری شد می اقتدار اعلام‌کرد عفاف و حجاب در یهود از سه قسمت درست شده میباشد:
الف) عفاف پوششی: در کتاب ها مقدس یهود به به کار گیری از خیمه و برقع اشاره گردیده‌است و سیره زنان یهود، وجوب این دستور را به خیر علامت می‌دهد.
ب) عفاف رفتاری: به کارگیری از اثاثیه زینتی و آرایشی در قبال مردان و همینطور اختلاط با نامحرمان، تقبیح گردیده است.
ج) عفاف و حجاب گفتاری: حرف و معاشرت با مردان سرزنش گردیده است و مرد قادر است به خاطرعدم رعایت آن همسرش را جدایی دهد.

عفاف در آئین مسیحیت

همانگونه که گفته شد، به انگیزه تناسبی که در بین رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد ادیان الهی و فطرت آدم وجود داراست، این ادیان از دید احکام کلی جهت و طریق واحدی دارا‌هستند. در مسیحیت نیز همچون آئین یهود، عفاف زنان امری واجب به شمار می آمده و مسیحیت خیر صرفا احکام شریعت یهود در باب پوشش زنان را تغییر و تحول نداده و آن را استمرار بخشیده، (21) بلکه در مواقعی گام را بالاتر گذارده و با تأکید بیشتر وجوب عفاف و حجاب را مطرح ساخته میباشد. چون در شریعت یهود تشکیل خانواده و وصلت امری مقدس محسوب می گردیده ولی از طریقه مسیحیت، تجرّد مقدس شمرده می شد‌ه‌است. لذا مسیحیت بایستی برای از در میان بردن هر سیرتکامل تحریک و تهییج، زنان را به طور شدیدتری به رعایت بی نقص پوشش و هجران از هرگونه پیرایش و تزیین فرا می‌خواند. (22) بدین ترتیب زنان معتقد به حضرت مسیح می کوشیدند مانند حضرت مریم مو سر رمز خویش را بپوشانند و با عفاف و حجاب وارد جامعه شوند. نقاشان مسیحی به خصوص نقاشان سابق خیس، تصویر حضرت مریم را با عفاف و حجاب و پوشش بدون نقص می می کشیدند. همینطور از پیشین تا فرصت اکنون زنان راهبه و قدیس یک کدام از کاملترین عفاف شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد و حجاب ها را گزینش می کردند. این فرمان نماد می‌دهد که از حیث آن‌ها، داشتن عفاف به دینداری نزدیکتر و در پیشگاه معبود نیکو خیس میباشد.
آیه‌ها انجیل کتاب مقدس یهودیان، دستورها فقهی پاپ ها و کاردینال ها و سیره ی عملی زنان مسیحی از صدر اولیه مسیحیت تا قرنها 18 و 19 وجود عفاف دربین مسیحیان را تأیید می کند. در‌این قسمت فرازهایی از انجیل که درخصوص عفاف و حجاب و مسائل مرتبط با آن میباشد، مرور می نماییم.

برچسب ها: مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد , آدرس مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد , رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد , شماره تلفن مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد ,

[ بازدید : 13 ]

[ سه شنبه 8 آذر 1401 ] 15:33 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]